پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
پیاده روی ولایت در کاکی

حوزه/ امام جمعه سعدآباد با صدور پیامی از مردم به جهت حضور در پیاده روی روز شهادت امام رضا(ع) تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدحسین شهبازی امام جمعه سعدآباد به مناسبت حضور باشکوه مردم در پیاده‌روی بزرگ به مناسبت شهادت امام رضا(ع) پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فی قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً.

أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی
ای مسافران کربلا که در این ایام پربرکت در مسیر نمادین صحن و سرای حسین گام نهادید و با پای پیاده دل و جان خود را به نور او جلا دادید، شما با تأسی به امام رضا(ع) قلب امام زمان(عج) را شاد کردید.

لذا در شرایطی که امسال نیز جمع کثیری از مردم منطقه سعدآباد همپای خیل عظیم زائران به کربلای معلی مشرف شدند تا در همایش میلیونی حماسه اربعین حضور داشته باشند، اما آنانی که به هر دلیل از این قافله بزرگ جامانده بودند نیز با شوقی وصف‌ناشدنی و پیاده‌روی جاماندگان، جلوه‌ای از پیاده‌روی بزرگ اربعین را در روستاها و شهر سعدآباد به نمایش گذاشتند تا دل‌ها را راهی کربلای معلی کنند و در زمره اربعینی‌ها قرار بگیرند و با برپایی موکب‌های صلواتی و نذورات به عزاداری پرداختند.

اینجانب ضمن شکرگزاری خالصانه و خاضعانه به محضر حضرت باریتعالی این توفیق بزرگ حاصل تعامل، هماهنگی، هم افزایی و برنامه‌ریزی‌های مؤثر ستادهای برگزاری پیاده روی در شهر و روستاها، روحانیون، مداحان، موکب‌داران سطح منطقه، هیات‌های مذهبی بخش سعدآباد،نیروهای انتظامی، نیروهای خدوم بسیج، خادمین، خیرین، تشکل‌های مردمی، جوانان، بانوان فاطمی، دستگاه‌های اجرایی بخش، بخشداری و شهرداری است که خالصانه و به نیت تقرب به پروردگار و اظهار ارادت به امام حسین(ع) خدمت به عزاداران را نصب العین و وجهه همت خود قرار دادند.

ضمن قدردانی و ارج گذاری به تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه و شبانه روزی همه عزیزان و دست اندرکاران به‌ویژه همکاری‌های موثر مردم شریف توفیق هرچه بیشتر همگان در این راه پرفیض و معنویت و خدمت به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.


محمدحسین شهبازی
امام جمعه منطقه سعدآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha